اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا
سرخط خبرها

حمله پلیس به پاتوق ۲ مالخر و خرده فروش موادافیونی در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۳۴۸۴
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
حمله پلیس به پاتوق ۲ مالخر و خرده فروش موادافیونی در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد یک پاتوق تهیه و توزیع موادمخدر و اموال مسروقه متلاشی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده موادافیونی توسط ۲ فرد سودجو در یک خانه مسکونی در محدوده خیابان مطهری شمالی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران دایره تجسس کلانتری هاشمی نژاد مشخص شد ۲ فرد سودجو خانه شان را پاتوقی برای توزیع و استعمال موادمخدر و خرید اموال مسروقه از معتادان کرده اند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ خرده فروش، ۳ متهم به سرقت را که برای فروش اموال مسروقه به این پاتوق آمده بودند نیز دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: در این عملیات ماموران انتظامی در بازرسی از محل مقادیری موادمخدر بسته بندی شده، یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه دوچرخه و مقادیر زیادی آهن آلات مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت وسایل از مجتمع‌های مسکونی اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->